Saturday, June 19, 2010

ONS MOET BEGIN BOU AAN "N DROOM

Ons moet weer begin bou aan 'n droom. Ek droom van die dag wat ons almal weer vry kan wees, ek droom van die dag wat ons kinders weer werk kan kry sonder om gekritiseer te word omdat hulle wit is of die skuldlas wat hulle onskuldig dra van die verlede,ek droom van die dag wat elke polisiestasie in hierdie land se deure met kettings gesluit gaan wees want daar is nie meer misdaad nie, ek droom van die dag wanneer ons armes en ons taal nie meer in die grond vertrap word nie, ek droom van die dag dat elke landsburger 'n huis sal besit en 'n volhoubare inkomste sal he,ek droom van die dag dat die politici van die verlede wat hierdie skuldlas aan ons bemaak het die gevolge sal moet dra, ek droom van die dag dat ons 'n volwaardige land sal wees sonder sy hongersnood en plaasmoorde ek droom van die dag dat ons weer ons moue sal oprol en skouer aan die wiel sal sit en mekaar help.
Ek droom van die dag wanneer ons die ware vlag oor SA sal laat wapper. Die vlag wat nie besmet is met moord,roof,verkragting,kin
derprostetusie,korrupsie en armoede nie.
Dan eers sal ons waarlik vry wees.

No comments:

Post a Comment